About Me

My photo
johor bahru, kangkar pulai, Malaysia
di lahirkan di johor bahru.menetap di taman desa permai.. kini belajar di puchong,selangor

Monday, April 4, 2011

hakikat bercinta

orang kata cinta itu asyik...
tapi kalau tiada keikhlasan n kejujuran x bleh gak...
sekarang ni banyak cinta yang palsu...
cinta pada harta...
cinta pada nama...
cinta pada pangkat.....
sekarang ni susah nk dapat cinta yg sejati n tulus dari hati ke hati...
aku pown pernah bercinta...
aku mula berjinak dengan cinta ni masa aku dibangku skolah rendah...
mase tu aku darjah 6... mula2 aku kawan lah dgn budak2 pompuan kat kelas aku ni..
ade lah sorang pompuan name dye AN(bukan name sebenar)dye ni syok kat aku...
mase tu dye ajak aku couple dgn dye...
aku pown tnye lah AN" ape tu couple..??"
maklum lah mase tu aku budak lagi.. bahasa engglish pown x reti lagi....
pas aku dah tahu maksud couple tu.. aku ikut je lah dye...
dah orang nk kan.. x kan aku nk tolak.... hehe
aku couple dgn AN hampir 3 tahun... dalam mase 3 tahun tu aku ade gak putus dgn dye... kejup dua bulan.. kejap2 3 bulan.. asyik couple n clash n couple n clash... maklum lah cinta budak2.. cinta monyet kata kan.. jup2 pokok sini jup2 pokok sane pulak... last2  dok kat tanah...haha.. mase aku form 1 aku putus dgn si AN.. pastu aku couple dgn YAN(bukan nama sebenar)...couple dgn YAN pown x lam.. dalam 2bulan je... aku putos dgn YAN sebab YAN kene pindah.... pas tu AN ajak aku couple balik... buah dah x de balik smula kat pokok yg dulu.. hehehe
pas tu ketorg br gado AN cakap aku ad pompuan lain mase ni aku couple dgn AN cume 2 bulan...
lepas clash aku ape lagi... gi cari pompuan lain lah... dalam mase aku form 1 tu rase nye dah 6 orang yg couple dgn aku tapi x kekal... aku  x pernah pown mintak clash.. dyeorg je..... x banyak yg aku ingat nama2 dyeorang... mase aku form4.. aku kenal lah dgn sorang budak ni IN (bukan nama sebenar).. muka dye cute...baik hati.. pada mula nye.... lama ke lamaan... dye semakin berubah... entah dgn sape ar dye kawan... sam satu hari tu dye langsung x nk balik umah... dah x pasal abang dye cari aku...  rupa2nye dye ikot lelaki mane ar.... sejak tu aku putos dgn dye.... pertengahan tahun tu aku kenal lagi soran budak pompuan ni..SHI(bukan nama sebenar) semasa dgn SHI ni aku lebih selesa... mak bapak dye pown okey... pade satu hari tu mase baru balik dari bandar.... dye akta kan pada aku yg selama ni dye x serious dgn aku.. bertapa hancur nya hati aku... bila dye cakap cam tu... mase tu aku memang sayang gila kat dye.... tapi aku redho dgn ape yang berlaku... selepas darinitu aku langsung x de couple lagi.. dari aku darjah 6 hingga lah aku form 4... hati aku sering dilukai.... aku cam dah x bleh nk couple..lau couple pown cam main2 jee... aku takot jadi lagi.. coz aku sering di tusuk oleh duri yg tajam...

No comments:

Post a Comment